Wednesday, August 26, 2009

salam ramadhan..

ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna, agar dapat ku lalui dgn sempurna..
bait2 lirik lagu raihan n man bai...
ermmm k tau x.. nih lah masa nya.. org berebut beli tiket bas...
aku pun nk balik kg jugak..
td ptng aku, tikah n farah g sungai nibong.. wat pe?
cari tiket balik kg la...
aku dapat tiket terakhir utk balik jb...

tiket
>konsortium bas ekspres
penang to jb
fri, 18-sep-2009 11:15 pm
seat no 27 price:60.00

seat blakang skali.. xpela yg penting aku dpt balik.. psl hr jummat aku ada klass lsp401. madam xbg ponteng...hahahah sib baik ada lg jual.. kalu sold out naya aku...
xkan nk balik mlm raya kut...
so aku akan smpai dlm jam 7.30pg di skudai..
aku dh pesan kat abg suh amik..
slalunya naik bus sendiri smpai umah..
tp kali nih xnk.. bia abg long yg amek..
pose oitt... jgn jb jam sudah la..

1 comments:

Diyana said...

nasib baik dpt tiket kan..
ahakz!